Sunday, February 26, 2012

Dubultsvētki

Šodien mūsmājās dubultsvētki. Varētu teikt - dzimšanas dienas abiem galvenajiem vaininiekiem. Un vainīgi viņi vistiešākajā veidā ir pie tā, ka mums tagad ir audzētava un viss notiek tieši tā kā tas notiek. Paldies viņiem, par to ka viņi man ir!
Daudz laimes dzimšanas dienā Šarlote! Sune, kas vienmēr man būs īsta labradora etalons. Nezinu, vai tā ir, bet viņa man no visiem zināmajiem labradoriem visvairāk atbilst tam, ko es sagaidu no labradora. Nebeidzamu  uzticību un saimnieka dievināšanu, gatavību doties ar saimniekiem jebkur un viskarstāko viesu sagaidīšanu. Jo visi ciemiņi ir Šarles un lai citi suņi nemaz nedomā te ciemoties :))
Šarle ar saviem mazuļiem 2007.gada martā.
Gribējām par godu gaviļniecei sarīkot nelielu labju tusiņu, bet - apstākļi kaut kā nebija labvēlīgi. Šarles draugiem galīgi nebija paveicies ar saimnieku plāniem šodienai... Nekas, gan jau pagūs vēl izskrieties.
Tad nu svinējām jau vakar Mārtiņa jubileju senu draugu un radu pulkā. Un Šarle bija klāt visu tusiņa laiku, kā jau tas pienākas  :)
Abi jubilāri kaut kad senāk :)

Bučas mučas mani mīļie!

3 comments:

  1. Mīļi sveicieni abiem Teodoru gaviļniekiem! :)
    Jā, kaut kā solītais tusiņš ir izpalicis.... ;))

    ReplyDelete
  2. Pievienojamies sveicieniem un tiešām žēl, ka šoreiz nevarējām gaviļniekus apsveikt klātienē! Lai prieks un možs gars ir ikdienas ceļabiedri!

    ReplyDelete
  3. Sveicieni abiem jubilāriem!

    ReplyDelete